سیستم مدیریت کلینیک زیبایی آراموو

سیستم مدیریت کلینیک زیبایی آراموو

امروزه كه در كمتر از يك ساعت اطـلاعات ثبت شده چنـدین برابر می شـود ، امر بايگانی و بررسی مجدد اسناد امری بسیارمهم و کلیدیست .  یک نرم افزار کلینیکی خوب باید در عین سادگی بتواند نیازهای پیچیده مربوط به یک مطـب و کلینیک را به خوبی برآورده سازد. نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک پوست ، مو و زیبایی آزاموو در عیـن سادگی و کـاربر پسـند بودن، علاوه بر اینکه کاملترین امکانات جهت رفع نیازهای کاربری مطب و کلینیک های پوست ، مو و زیبایی را دارا می باشد، بسیار مقرون به صرفه بوده و کمک های بزرگی را در ارتباط با مدیریت اسناد و پرونده های بیماران و کارکرد پزشکان ارائه میدهد.ساختار نرم افزار بسیار ساده و کاربر پسند طـراحی شده است و برای کار کردن با نـرم افـزار نیازی به داشتن دانش کامـپیوتری خاص نیست، در نـتیجه پزشک ، دستیار و منشی می توانـند به راحـتی با نرم افـزار کار کرده و از مزاياي آن بهره منـد شوند. این نرم افزارمی تواند در كمترين زمان بيشترين بازدهی زمـانی را داشته باشد تا پزشك به راحـتی بتواند به هنگام كار بر روی بيمار، اطلاعات و رونـد كاری خود را تـوسط كامـپيوتر بايگـانی نمايد. اطـلاعاتی (نوشته ، تصویر ، ویدئو و ...) كه توسط كامپيوتر بایگانی و ضبط می شوند می توانند نقش مهمی در بررسی مجدد پرونده بیمار و تصمیم صحیح و درست داشته باشند.

برخی از امکانات طراحی شده در این سیستم عبارتند از:

1) تشکیل پرونده بیمار در دو حالت مختلف ( حالت سریع و حالت تکمیلی )

2) دسترسی سریع به پرونده بیماران با استفاده از موتور جستجوی هوشمند و پیشرفته

3) ثبت طرح درمان برای بیمار در زمان ها و درمانهای مختلف و قابلیت یادآوری به بیمار و منشی کلینیک

4) سیستم نوبت دهی هوشمند و پیشرفته تنها با یک کلیک زمان ویزیت را ثبت کنید و بطور اتوماتیک سیستم برای بیمار پیامک اطلاع رسانی ارسال می نماید.

5) قابلیت یادآوری وقت ویزیت به بیمار و قابلیت درج و نشان دادن بیماران در انتظار ویزیت ، ویزیت شده و عدم مراجعه را داراست.

6) امکان اسکن تصاویر X-Ray و امکان ثبت تصاویر بیمار و  فایل های مرتبط با هر بیماردر سیستم.

7) امکان تعریف نامحدود درمان ها و خدمات قابل ارائه در مجموعه کلینیک یا مطب و تعیین نرخ عمومی و تخصصی برای هرکدام از درمان ها.

8) امکان ثبت هزینه های دریافتی ( هزینه ویزیت ، هزینه سرویس ها و خدمات ارائه شده ، کالاها و ... ).

9) امکان ثبت داروهای بیمار و چاپ نسخه از طریق نرم افزار( امکان تعریف نسخه آماده و الگو برای موارد درمانی یک شکل ).

10) امکان ارسال SMS  جهت یادآوری زمانهای مراجعات بعدی  به صورت اتوماتیک و سایر اعلانات مورد نیاز سیستم.

11) امکان تعریف پزشکان ( استفاده نرم افزار توسط چندین پزشک در یک کلینیک ) و قابلیت تعریف درصد و دستمزد درصدی برای هرپزشک.

12) گزارشگیری از پرونده های بیماران ( گزارشات درمان ، گزارشات پرداخت ، گزارشات مراجعات ، کنسلی و لیست بیماران بدهکار ).

13) گزارشگیری از خدمات و سرویس های ارائه شده بر اساس تاریخ و بازه زمانی دلخواه.

14) گزارشگیری عملکرد کلینیک (مالی و آماری) به صورت روزانه ، ماهانه ، سالانه.

15) سیستم انبارداری هوشمند و کارآمد : ثبت ورود و خروج کالا در انبار یا انبارهای تعریف شده.

16) مدیریت کاربران نرم افزار و تعیین سطح دسترسی جهت استفاده از بخش های مختلف نرم افزار.

17) سیستم یادآوری ؛ با ثبت موارد یادآوری در این قسمت دیگر نگران فراموشی امور کلینیک و بیمار نباشید ، در زمان مقرر پیامک یادآوری دریافت می دارید.

18) دفترچه تلفن هوشمند : با تشکیل پرونده برای هر بیمار دفترچه تلفن  بطور اتوماتیک شماره تماسهای بیمار مورد نظر را ثبت می نماید.

19) قابليت شبكه شدن بدون محدوديت تعداد كاربران.

20) پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات از طریق نرم افزاربطور اتوماتیک و بدون نگرانی از فراموش شدن گرفتن بکآپ.

21) خدمات پشتیبانی تلفنی 12/24 ساعته در تمامی روزهای هفته برای مشتریان سراسر کشور.

22) دارای سیستم ارتباط با مشتری جهت برقراری و جلب اعتماد و رضایت مشتریان